Zu Inhalt springen
Der Webshop für Plüschumarmungen
Der Webshop für Plüschumarmungen

Garantie & Defecten

Wettelijke garantie

Garantie op een knuffel geven is lastig en gaat best ver. Wij doen er uiteraard alles aan om producten in perfecte conditie te leveren. Soms gaat dat wel eens mis. Een product kan kapot gaan of beschadigd raken. Als klant heb je recht op de wettelijke garantie. De wettelijke garantie houdt in dat een artikel moet voldoen aan datgene wat u er in alle redelijkheid van mag verwachten. Een product moet bij bezorging in goede staat zijn en moet bij normaal gebruik goed functioneren. Een product is niet goed als het niet compleet is, beschadigd of kapot is en/of het niet goed doet.

De garantietermijn die wij hiervoor hanteren is 3 maanden. Is er een gebrek aan je product, neem dan contact met ons op door een e-mail te sturen. Samen zoeken we naar een passende oplossing.

Fabrieksgarantie

Onze fabrikanten geven in veel gevallen extra garantie omdat zij instaan voor hun producten. Deze garantie is niet wettelijk geregeld. Dat betekent dat wij in overleg met de fabrikant zelf mogen bepalen hoe uitgebreid deze garantie is en welke voorwaarden eraan verbonden zijn. Uiteraard zullen wij ons zoveel als mogelijk inspannen om jouw garantieaanvraag naar wens te laten verlopen.

Hoe werkt het?

Stuur ons een e-mail met je klacht en aankoopgegevens. Wij nemen binnen 24 uur contact met je op om de klacht door te nemen. Bijna alle klachten kunnen door onze deskundige service-afdeling opgelost worden. Is reparatie echt niet mogelijk, dan kan het product omgeruild worden voor een nieuw exemplaar. In sommige gevallen dient het product naar onze service-afdeling opgestuurd te worden. Bewaar dus altijd de originele doos. Klachten worden binnen 1-4 werkdagen opgelost zodat je kindje weer volop kan spelen met zijn/haar speelgoed.

Defecte producten

Niets is vervelender dan een defect product. Heb je een product dat defect is, neem dan altijd per e-mail contact op met onze klantenservice. Hierdoor beschikken wij direct over alle gegevens en kunnen je klacht dus ook sneller en effectiever behandelen.

Product defect bij ontvangst

Heb je een product van ons ontvangen dat defect is of niet goed werkt? Stuur een mail en omschrijf het defect zo uitgebreid mogelijk en stuur indien mogelijk een duidelijke foto mee. Vermeld daarbij ook de eventuele aankoopdatum alsmede je bestelnummer. Of nog handiger, reply op uw bestelbevestiging. Zodoende kunnen wij jouw klacht beter en efficiënter behandelen. Je kunt binnen 24 uur een reactie van ons verwachten. Je klacht zal doorgaans binnen 1-4 werkdagen opgelost worden.

Product defect geraakt

Mocht er om andere redenen een product defect raken, neem gerust per e-mail contact met ons op. Wij zullen je altijd helpen.