Klantenservice

Veelgestelde vragen over...

Plaatst u voor 20:59 uur een bestelling, dan wordt deze de volgende dag al thuisbezorgd. Onze vervoerders bezorgen op alle dagen, behalve op zondag. Zondag worden er wel gewoon bestellingen verzonden. Dus bestelt u op zaterdag of zondag (voor 20:59 uur) dan heeft u uw bestelling maandag al in huis. Met de track & trace die u per e-mail ontvangt kunt u uw pakket ook volgen.

Een bestelling wijzigen is heel eenvoudig. Reageer op de bestelbevestiging die u van ons ontvangen heeft en geef daar de wijzigingen door. Houdt er wel rekening mee dat bestellingen zeer snel verwerkt worden en daarna moeilijk gewijzigd kunnen worden.

Door per mail te antwoorden op uw bestelbevestiging. Uiteraard kunt u tijdens kantooruren ook bellen naar 0182-764096. Is uw bestelling al verzonden, vergeet dan niet om het pakket te weigeren als de bezorger aan de deur komt.

Bij elke bestelling versturen wij een e-mail met verzendgegevens. Deze volgt zodra het pakket verzendklaar is. In de mail staat een track & trace link waarmee u het pakket kunt volgen.

Bent u niet thuis, dan zal de bezorger proberen om het pakket bij de buren te bezorgen. Als dat niet lukt gaat het naar een afhaalpunt.

Meldt dit direct per e-mail of Whatsapp en stuur bij voorkeur enkele foto's mee. Uiteraard gaan wij er alles aan doen om dit zo snel mogelijk voor u op te lossen.

Achteraf betalen is mogelijk via Klarna. Kiest u voor deze betaalmethode dan betaalt u EUR 1,- aan betaalkosten. Het maximale aankoopbedrag is gelimiteerd op EUR 250,-. Boven dit bedrag zal achteraf betalen niet zichtbaar zijn in de winkelwagen.

Achteraf betalen verloopt via Klarna. Zij maken een online toetsing op basis van de door u opgegeven gegevens. Klarna bepaalt aan de hand van de toetsing of u achteraf kunt betalen of niet. Lukt het niet? Kies dan voor een andere betaalmethode.

Nee, onder rembours betalen is niet meer mogelijk. Kies bijvoorbeeld voor achteraf betalen via Klarna.

Een retour aanmelden is niet verplicht, maar wel makkelijk voor de afhandeling van uw retour. De makkelijkste manier is om even te antwoorden op uw bestelbevestiging. Dan zorgen wij voor het juiste retouradres. Let op, retourneren is niet gratis, de kosten zijn voor eigen rekening.

Gratis retourneren is helaas niet mogelijk. Zorg ervoor dat u het pakket gefrankeerd verstuurd via bijvoorbeeld PostNL, Bpost of DHL.

Na ontvangst van uw retour streven wij ernaar om deze binnen 2-3 werkdagen af te handelen.

Zodra wij uw retour afgehandeld hebben geven wij onze betaalprovider opdracht om het aankoopbedrag terug te boeken naar uw rekening. Dit neemt doorgaans 1-2 werkdagen in beslag.

Wij doen er uiteraard alles aan om producten in perfecte conditie te leveren. Soms gaat dat wel eens mis. Een product kan kapot gaan of beschadigd raken. Als klant heeft u recht op de wettelijke garantie. De wettelijke garantie houdt in dat een artikel moet voldoen aan datgene wat u er in alle redelijkheid van mag verwachten. Een product moet bij bezorging in goede staat zijn en moet bij normaal gebruik goed functioneren. Een product is niet goed als het niet compleet is, beschadigd of kapot is en/of het niet goed doet. De garantietermijn die wij hiervoor hanteren is 3 maanden. Is er een gebrek aan uw product, neem dan contact met ons op via info@toytraders.nl. Samen zoeken we naar een passende oplossing.

Neem contact met ons op als u gebruik wilt maken van garantie of iets wilt laten repareren. Vermeld om welk product het gaat en omschrijf uw probleem zo uitgebreid mogelijk. Vergeet niet uw aankoopgegevens bij te voegen.

U kunt zich hier aanmelden. We heten iedere klant van harte welkom. Echter voeren we wel een selectief klantenbeleid om onze bestaande klanten verkoopbescherming te kunnen bieden. Het kan dus voorkomen dat wij u om bovenstaande reden niet kunnen leveren.

Bent u een bedrijf of stichting en wilt u eenmalig een grotere hoeveelheid knuffels kopen? Stuur ons dan een e-mail met uw verzoek tot een offerte op maat.

Komt u er niet uit?

Kunt u het antwoord op uw vraag niet terugvinden? Neem gerust contact met ons op. Wij helpen u graag verder.

0182-764096

06-27399328

info@toytraders.nl